Новини

Познайомитись  із професією ще до того, як розпочати її, саме під таки...
Сучасний світ прагне інтелектуального та емоційного вдосконалення.Сьог...
Незважаючи на те, що 26 Book Forum успішно завершився, Українська акад...
Читати всі новини

Проблема:

Формування стратегії соціально-економічного розвитку підприємств видавничо-поліграфічної галузі (ВПГ)

В рамках цієї проблеми виконується дослідження за такими напрямками:

1.1. Формування виробничої стратегії видавництва і поліграфічних підприємств.

При виконанні цієї теми проводиться діагностика зовнішнього та внутрішнього середовища функціонування видавництв і поліграфічних підприємств; моделювання виробничої стратегії видавництв і поліграфічних підприємств; дослідження пропорційності виробничих потужностей як фактора використання ресурсного потенціалу підприємств ВПГ, формування цінової стратегії видавництв; удосконалення організаційних структур управління у ВПГ.

1.2. Соціально-економічні проблеми науково-технічного розвитку в поліграфії.

В рамках цього напрямку проводиться дослідження з питань вдосконалення методики економічного обґрунтування науково-технічного розвитку поліграфічних підприємств; економічного прогнозування науково-технічного розвитку.

1.3.  Корпоративне управління в умовах розвитку ринкових відносин Україні.

Даний напрям включає дослідження розвитку корпоративного управління в корпоративному секторі економіки України та його удосконалення на основі діючої нормативно-правової бази та існуючих національних Принципів корпоративного управління.