Новини

У відповідності до статті 29 Закону України «Про захист населення від...
29 жовтня 2021 року в нашій Академії за ініціативи кафедри ПР та журна...
У відповідності до статті 29 Закону України «Про захист населення від...
Читати всі новини

Нещодавно у видавництві «Українська академія друкарства» вийшла друком книга Величка В.В. «Культурні індустрії Китаю: регіональний вимір» з передмовою проректора НАОМА О.В.Ковальчука та Надзвичайного і повноважного посла України С.О.Камишева. Роботу рецензували д.г.н., проф. Яценко Б.П. (КНУ ім. Шевченка), к.е.н.,с.н.с.Олійник О.М. (ІВІ НАНУ) та представник бізнес-кіл  к.е.н. Припік Є.О.

           У виданні увага читача сконцентровалана на аналізі науково-практичної складової розвитку економіки культури та її реформування в умовах ринку, бази та методів статистики в галузі культурних індустрій, а на китайському прикладі – концепцій та парадигм регіонального розвитку економіки культури. На багатому фактологічному та статистичному матеріалі висвітлено розвиток китайського ринку видавничої сфери, аудіовізуальної та медіа індустрії, виставкового, туристичного та рекламного бізнесу. Показано, як до умов ринкової економіки адаптується також музейна та бібліотечна сфери.

          На наочних прикладах проаналізовано особливості маркетингу та фінансового менеджменту у галузі культури, риси її бізнес планування та бюджетного фінансування, а також основи законодавства та система державного  управління у сфері культурних індустрій. Інтерес українских фахівців можуть викликати матеріали монографії з розвитку величезного китайського арт-ринку, а також потужних галузей кіно- і телевиробництва, видавництва, анімації, комп’ютерних ігор тощо. Доведено, що креативність художника-творця матеріалізується через виробництво,  а за допомогою інструментів реклами та маркетингу - перетворюється у культурний продукт з надзвичайно високою доданою вартістю. На кінцевому етапі він каналами логістики та продажів доходить до кінцевого споживача.   

           У книзі також наведено приклади співпраці українських і китайських видавців, кінематографістів, галеристів, дизайнерів, художників, імпресаріо. Попри незначну частку у двосторонньому товарообігу, культурні продукти українського виробництва (кінофільми, книги, вистави і навіть комп’ютерні ігри) можуть істотно розширити свою нішу на культурному ринку Китаю. Цьому сприяє політика «Один пояс, один шлях», у орбіті якої перебуває й Україна.

             Монографія може бути використана не тільки фахівцями органів управління культурою, торгових палат чи громадських установ, а й викладачами і студентами творчих закладів вищої освіти у навчальному процесі.