Львівський регіональний центр оцінювання якості

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні610
mod_vvisit_counterВчора550
mod_vvisit_counterЗа тиждень3718
mod_vvisit_counterМинулого тижня5048
mod_vvisit_counterЦього місяця13352
mod_vvisit_counterМинулого місяця19735
mod_vvisit_counterВсі дні813758

Он-лайн: 9
Сьогодні: груд. 20, 2014

Аспірантура

 

Аспірантура в Українській академії друкарства була відкрита у 1953 році.
Набір здійснюється за такими спеціальностями:

01.05.02 “Математичне моделювання та обчислювальні методи”;
02.00.03 “Органічна хімія”
05.03.01 “Процеси механічної обробки, верстати та інструменти”;
05.05.01 “Машини і процеси поліграфічного виробництва”;
05.13.06 “Інформаційні технології”;
05.13.07 “Автоматизація процесів керування”;

08.00.04 "Економіка та управління підприємствами"
22.00.04 “Спеціальні та галузеві соціології”

27.00.03 "Книгознавство, бібліотекознавство, бібліографознавство"

27.00.05 "Теорія та історія видавничої справи та редагування"

Підготовка аспірантів здійснюється:

  • з відривом та без відриву від виробництва;
  • за державним замовленням або на підставі контрактів (за кошти юридичних або фізичних осіб).

 

Термін навчання в аспірантурі визначається індивідуальним планом дисертаційного дослідження і не повинен перевищувати 3 роки (з відривом від виробництва) і 4 років (без відриву від виробництва).
До аспірантури УАД приймаються особи, які мають освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста чи магістра.

Контактна інформація

вул. Підголоско, 19, кабінет № 229
тел. 242-23-95

 

Новини

створено: 2014-12-16 12:19:25
Останки першодрукаря Івана Федоровича
Останки першодрукаря Івана Федоровича перепоховають у Львові 18 грудня У четвер, ...

створено: 2014-12-10 10:22:37
Вступні іспити
Перелік конкурсних предметів у сертифікаті Українського центру оцінювання якості ...

створено: 2014-12-09 19:50:28
Умови вступу
ПРАВИЛА ПРИЙОМУ до Української академії друкарства у 2015 році   Провадження освітньої ...